Waar kan ik je mee helpen?
Een succesvol bedrijf begint met een sterke branding. Naast jouw merkidentiteit, zet jij je online op de kaart door middel van een stijlvolle en efficiënte website. En om het dan af te maken sluiten die professionele foto’s er naadloos op aan. Scrol verder om alle mogelijkheden te bekijken.
Strategie
Een merkstrategie is de kern van hoe een merk zich positioneert en communiceert met zijn doelgroep. Het omvat de doelstellingen, waarden en persoonlijkheid van het merk, evenals de unieke meerwaarde die het biedt. Door doordachte merkstrategieën te ontwikkelen, kunnen merken een blijvende indruk achterlaten, loyaliteit opbouwen en zich onderscheiden in competitieve markten. Het gaat om het begrijpen van de markt, consumenten en concurrentie om een passende merkidentiteit te creëren. Een effectieve merkstrategie stuurt alle aspecten van communicatie en zorgt voor een consistente, krachtige merkbeleving.
Onderzoek
Het onderzoek omvat een analyse van concurrenten, waarbij we hun sterke en zwakke punten identificeren. De doelgroep wordt bepaald om gerichte strategieën te ontwikkelen. Daarnaast brengen we kansen en bedreigingen in kaart via een SWOT-analyse, waardoor we een stevige basis leggen voor een weloverwogen strategie.
Strategie
De strategie begint met het opstellen van de ‘why, how & what’ van jouw bedrijf. Vanuit daar gaan we doelstellingen definiëren, kernwaarden en de missie en visie. Eventueel geven we de naam en pay-off nog een upgrade.
Visuele identiteit
Strategie gaat hand in hand met de visuele identiteit. Ik geloof in de kracht van een doordachte strategie die naadloos wordt vertaald naar een herkenbare visuele uitstraling. De strategie is een optionele stap om vervolgens een visuele identiteit te creëren. Het is dus niet mogelijk om enkel een strategie voor jouw merk te ontwikkelen.
Visuele identiteit
Een visuele identiteit is méér dan alleen een logo. Het omvat alle uiterlijke kenmerken van je bedrijf, zoals fonts, kleur, fotografiestijl en je naam. Het is de visuele taal die je bedrijf uniek maakt, waarmee je een onuitwisbare indruk achterlaat bij je doelgroep. Het vertelt het verhaal van wie je bent, waar je voor staat en wat je te bieden hebt. Een sterke visuele identiteit is essentieel voor het opbouwen van herkenbaarheid en vertrouwen in de markt. Het is de eerste indruk die blijft hangen en de sleutel tot een succesvolle branding.
Wat krijg je ervoor terug?
- Logo
- Kleurenpalet
- Gebruik van lettertypes
- Fotografiestijl
- Merkboek (stijlgids)
- Optioneel: ontwerp visitekaartje, emailhandtekening, briefpapier, iconografie, etc.
Website
Om online een professionele indruk achter te laten, is de vormgeving en gebruiksvriendelijkheid van de website minstens zo belangrijk als de merkidentiteit. Met webontwerp en -ontwikkeling worden een stijlvolle vormgeving met intuïtieve navigatie gecombineerd. Ik creëer een website die niet alleen jouw merkidentiteit weerspiegelt, maar ook moeiteloos en aantrekkelijk is voor bezoekers. Jouw website wordt ontwikkeld in WordPress waarbij hosting ook mogelijk is.
- Ontwerp
- Ontwikkeling
- Hosting
Fotografie
Wil jij jouw website, socials of drukwerk upgraden met professionele foto’s die perfect aansluiten op jouw merkidentiteit? Ik en mijn camera staan klaar om je te helpen. Met oog voor detail leg ik de essentie van jouw merk vast in sprekende beelden. Of het nu gaat om productfotografie, portretten of sfeerbeelden: de foto’s zijn altijd van hoogwaardige kwaliteit. Ik bespreek graag de mogelijkheden met je.
Brand los met al je vragen.
Dan gaan we samen iets moois creëren.