Enthousiast geworden om jouw bedrijf om te toveren tot een betekenisvol merk?
Heb je behoefte om al wat ideeën uit te wisselen? Aarzel niet om mij een mailtje te sturen. Binnen enkele dagen heb je een reactie in jouw inbox, en wellicht zitten we binnenkort al met elkaar rond de (digitale) tafel.
© 2023 Emely Creative Studio
Visuele identiteit | Social Media
Unieke smaken pindakaasrepen bereid op ambachtelijke wijze. Dat is Surely Nut. Ik heb mezelf uitgedaagd om een visuele identiteit te ontwerpen voor etenswaren in een modern jasje. Daarbij heb ik een social media voorstel gemaakt.
Visuele identiteit
Voor iedereen die van de zon houdt heeft Sol Sunglasses stijlvolle zonnebrillen. De letter O in het logo vormt daarnaast een druppel water wat refereert naar de zomer.
Visuele identiteit
Oreira is een tassenmerk gericht op jongvolwassen vrouwen. Het is een passieproject waarbij ik weer een nieuwe stijl heb kunnen uitproberen. Minimalisme en en elegantie worden gecombineerd tot een luxe merk.
Conceptontwikkeling | Strategie | Visuele identiteit | Drukwerk | Fotografie
Door het preventietraject Op Mondjesmissie leren kinderen van 7 tot 9 jaar (en hun ouders) meer over juist poetsgedrag en gezonde eetgewoonten. Door ze namelijk verschillende speelse opdrachten uit te laten voeren, zal er gedragsverandering optreden wat hun mondgezondheid bevordert. Zo leren ze hoeveel eetmomenten ze mogen hebben op een dag en wat de gevolgen kunnen zijn als ze hun tanden niet goed poetsen. Belangrijk is dat het traject interessant en speels voor het kind is.
Dit was tevens mijn afstudeeropdracht van de opleiding Communicatie & Multimedia Design.
Visuele identiteit | Web design & development | Fotografie | Social Media
Door een vriendelijke en zakelijke uitstraling te creëren, wordt een professionele indruk achter gelaten. Het logo bestaat uit de letter C en een geluidsgolf wat verwijzingen zijn naar het bedrijf en wat zij doen. Logopedie heeft namelijk alles te maken met communicatie. Daarnaast heb ik nog een volledig nieuwe website ontwikkeld die aansluit op de identiteit en waarbij gebruiksvriendelijkheid voorop staat.
Neem gerust een kijkje op www.logopedie-centrum.nl
Social Media
Adje van Nispen. De welbekende sidekick van Paul de Leeuw. Samen met hem maak ik content voor zijn social media kanalen TikTok en Instagram. Van het filmen en het editen tot het plannen en online zetten van de content. Hierbij hebben we al een groei van 10.000 volgers op TikTok binnen 5 maanden gerealiseerd.
Visuele identiteit
Ideeën omzetten in realiteit. Alice Creative Consultancy helpt met het opbouwen van een sterk merk, imago en online zichtbaarheid. Met een verfrissende kijk op het bedrijf. Minimalistisch en tijdloos, inspirerend en onderscheidend is de stijl die bij ACC past.
Visuele identiteit | Web design
Met als inspiratiebron het programma B&B Vol Liefde is een huisstijl ontwikkeld voor een moderne, maar sfeervolle bed & breakfast. Het focuspunt is hierbij natuur en een knipoog naar uitspraken van één van de B&B eigenaren.